سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معارف _ ادبیات

به نام خداوند زیبا آفرین

امروز یکی از روزهای زیبای ماه مبارک رمضان است مدتهاست چیزی برای نوشتن نیافته ام چون با تمام وجود مشغول کارهای تابستانی و مکتب قرآن بودم به حمدالله توانستم تابستان پرباری داشته باشم سکوت نگاهم به تلاوت آیات نورانی گشوده شده ودلم خزانه ای یافته ازدیارملکوتی وحی!

سرم به گلبوته های زیبای قرآن نوای دلنشین جبرئیل امین را دنبال می کند وعجب صدایی دارد استادسدیس!کاش می توانستم این قدر محودرآیات خدایی شوم کاش اشکهای جدایی دوستان در روزجزا واشکهای شوق بهشتیان وسلامٌ قولاًمن رب رحیم خداوند را با حالی می گفتم که بدانم خوابهای نورانی می بینم که بدانم خداصدایم می زند که بدانم خدامی گوید:بنده ام با تو هستم کنار تو هستم برای تو به خاطر بنده ی خوب خودم!

کاش لیاقت بندگی ات را داشته باشیم پادشاه مهربان کاش دلمان مثل یاران رسول خداصلی الله علیه و آله وسلم نورانی و بی کینه بود کاش وقتی کنار هم هستیم مثل آینه باشیم کاش دوستان در این دنیا و آن دنیامثل دشمنان خونی به هم نپرند!

دلم برای یاسین زیبارویت پرپرمی زند با چه شوقی سوره را حفظ کردم با چه امیدی به دامان گلهای شکفته و خوشبویش رفتم و با چه صفایی در کنج دلم جا گرفت!

خداجونم دلم پاک پاک باشه

خداجونم دلم نورانی نورانی باشه

خداجونم تنهام نذارهیچ وقت

 

هیچ وقت تنهام نزار که از غصه دق می کنم!

 

...


ارسال شده در توسط زیباجنیدی