سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معارف _ ادبیات

هدف از زندگی سالم و عمرطولانی این است که هرفردی بدون امراض موادی را دائما"به بدن برساندکه بدن به آنها نیاز داردنه آن موادی را که دوست دارد وازآنها لذت می برد!!

دردنیای امروزعلت70درصدمرگ و میرهادر جهان تغذیه ی غلط ذکرشده است.

بدن انسان یکی از کاملترین سیستمهای جهان خلقت است که خداوند آفریده است.

این بزرگترین شاهکارآفرینش یعنی بدن انسان هیچ عیب ونقصی نداردوازسوی خداوند متعال به رایگان در اختیارما قرارداده شده است ولی به علت همین رایگان بودن قدروارزش آن رانمی دانیم ودر راستای حفظ وصحت وبقای آن نمی کوشیم،زیرا هرچیز رایگان درنظرماارزش اصلی خودراندارد.

درکشوری که تعدادداروخانه هاوبیمارستانها ودرمانگاههای آن بیش ازمیوه فروشی وغذاهای سالم است آن کشورگرفتار بیماری وکشورمریض به حساب می آید!

هرکس فکرکندکه خداونداورامریض می نماید یا جاهل است یامغرض زیراخداوندمهربان هیچ گاه مخلوق خودرامریض و معیوب نمی سازد.

خداوند به ماعقل و درایت عنایت فرموده که روش صحیح زندگی کردن وتغدیه ی مناسب خودراپیدا کنیم ولی متأسفانه این ماهستیم که بااشتباهات غذایی ،راه به خطا رفته وسلامت خودرادرمعرض خطر قرار می دهیم.

آیا هیچ فکرکرده ایدکه چراحیوانات دچارسکته های قلبی ومغزی نمی شوند؟!

پروفسورپاولینگ با تحقیقات تجربی متوجه شدکه انسان قادرنیست ویتامین(ث)رادربدن خود بسازد ولی حیوانات روزانه بین10تا20گرم ویتامین(ث) در کبدخودمی سازند.

همین مقدارزیادویتامین(ث)دربدن سبب می شودکه در لایه های عروقی داخلی حیوانات شکاف و ترکهای بسیارکوچک ومیکروسکوپی دررگها به وجود نیایدتا به دنبال آن سبب تجمع رسوبات و ایجادآرتریواسکلروز(تنگی عروق)شود.

پاولینگ اشاره می کندکه کلسترول باعث ایجاد رسوبات درجدار عروق ودرنتیجه تنگی عروق نمی شود.

صنایع داروسازی که امروزه اکثریت قریب به اتفاق آنهادردست یهود صهیونیسم ضدبشرتولید و مدیریت وسرمایه گذاری می شودبه نادرست و به منظورکسب منابع سرشار اقتصادی داروی ضد کلسترول رابه دنیا عرضه می کنند!

«کلسترول»متهمی است بی گناه که امروز به اثبات رسیده است که نقش اصلی را درتشکیل رسوبات نداردوبه عبارتی مقصر و گناهکاراصلی چیز دیگر است نه کلسترول!

«هموسیستین»متهم ردیف اول صحت وسلامت انسان است.

«هموسیستین»سمی است که دربدن تولید می شودونباید بیش از10ثانیه دربدن بمانداین ماده دهها برابر خطرناکترازکلسترول است.

برای خنثی کردن این خطربیولوژیک وحیاتی وجود سه ویتامین ازگروه(ب)به نامهای(ب12) (ب6)واسید فولیک مانع از ماندن آن در خون وخطرات حاصل ازآن می شوند.

همین حیوانات را اگر درنظربگیریم می بینیم که سطح کلسترول خون آنها 10برابربالاتر از انسانهاست.

آیا صنایع داروسازی به این حیوانات که دارای کلسترول بالا هستندداروهای ضد کلسترول داده است که نسل آنها سالها و قرنها هنوز هم منقرض نشده است؟!

مسلما"خیر!

بررسی های انجام شده نشان می دهدکه این حیوانات با وجود آن که 6ماه به خواب زمستانی می روندوهیچ گونه تحرکی درطی این مدت ندارند وهمچنین دارای سطح کلسترول خون بسیار بالا هستنددچار رسوب کلسترول درعروق و سکته های قلبی ـ عروقی نمی شوند.

ازطرفی امروزه به اثبات رسیده است که کلسترول شاید زمانی برای بدن مضر و خطرناک خواهد بود که درمعرض رادیکالهای آزادی که دائما"به بدن ما می رسدقرارگیرد واکسیده شود:

سیگار استرس زندگی ناسالم هوای آلوده غذاهای کنسروی سوسیس و کالباس نوشابه های رنگارنگ و مشروبات الکلی نمونه هایی از عوامل رادیکال زاهستند.

اگر ما ویتامین(ای)را برای بدن فراهم کنیم رادیکالهای آزاد به هیچ عنوان شانسی برای اکسیده کردن کلسترول پیدا نمی کنند.

به عبارتی ویتامین(ای)به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی دربدن عمل می کند.

ودریک کلام به یاد داشته باشیدکه ارزان ترین داروهای الهی که توسط طبیعت دراختیارماقرار داده است میوه ها سبزیجات ومواهب طبیعی هستند که ما را در مقابل کلیه ی بیماریها ورادیکالهای آزاد محافظت ومصونیت می بخشند.

 

منبع:تغذیه درمانی

دکترمحمد دریایی«متخصص تغذیه و گیاهان دارویی»

 

 


ارسال شده در توسط زیباجنیدی